|
|
|
Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;
Відображено [1-7] з 7 |
Сторінки:
1
|
|
|
ЕКОЛОГІЧНИЙ ТУРИЗМ: СУТНІСТЬ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В УКРАЇНІ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Дулин Ігор Степанович, кандидат економічних наук, Національний університет “Львівська політехніка”; Макар Оксана Павлівна, кандидат економічних наук, Національний університет “Львівська політехніка”; Ільницька Галина Ярославівна, кандидат економічних наук, Національний університет “Львівська політехніка”
|
29.05.2017 14:55 |
|
|
УПРАВЛІННЯ ПРОДАЖЕМ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Ніколаєва Вікторія Василівна, старший викладач кафедри маркетингу, Криворізький економічний інститут ДВНЗ «КНЕУ ім. В. Гетьмана»; Баштова Ольга Андріївна, студентка, Криворізький економічний інститут ДВНЗ «КНЕУ ім. В. Гетьмана»
|
29.05.2017 14:29 |
|
|
ОСНОВНІ ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕГРОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Ніколаєва Вікторія Василівна, старший викладач кафедри маркетингу, Криворізький економічний інститут ДВНЗ «КНЕУ ім. В. Гетьмана»; Бруханська Анастасія Вікторівна, студентка, Криворізький економічний інститут ДВНЗ «КНЕУ ім. В. Гетьмана»
|
25.05.2017 11:53 |
|
Відображено [1-7] з 7 |
Сторінки:
1
|
|
|
|