:: ECONOMY :: Конференції 2017 :: Модернізація національної економіки країни: шляхи виходу із кризи (26.05.2017) :: ECONOMY :: Конференції 2017 :: Модернізація національної економіки країни: шляхи виходу із кризи (26.05.2017)
:: ECONOMY :: Конференції 2017 :: Модернізація національної економіки країни: шляхи виходу із кризи (26.05.2017)
 
UA  PL  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 40

Термін подання матеріалів

24 квітня 2025

До початку конференції залишилось днів 27



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-7] з 7 Сторінки: 1 
 
ОСОБЛИВОСТІ ТОВАРНО-АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Гнус Олена Ярославівна, студентка, Львівський національний університет імені Івана Франка
29.05.2017 11:59
 
 
ЕКОЛОГІЧНИЙ ТУРИЗМ: СУТНІСТЬ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В УКРАЇНІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Дулин Ігор Степанович, кандидат економічних наук, Національний університет “Львівська політехніка”; Макар Оксана Павлівна, кандидат економічних наук, Національний університет “Львівська політехніка”; Ільницька Галина Ярославівна, кандидат економічних наук, Національний університет “Львівська політехніка”
29.05.2017 14:55
 
 
КОРПОРАТИВНЕ НАВЧАННЯ ЯК ЕЛЕМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Лема Галина Володимирівна, кандидат економічних наук, Національний університет «Львівська політехніка»; Олексів Ігор Богданович, доктор економічних наук, Національний університет «Львівська політехніка»
29.05.2017 14:09
 
 
УПРАВЛІННЯ ПРОДАЖЕМ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Ніколаєва Вікторія Василівна, старший викладач кафедри маркетингу, Криворізький економічний інститут ДВНЗ «КНЕУ ім. В. Гетьмана»; Баштова Ольга Андріївна, студентка, Криворізький економічний інститут ДВНЗ «КНЕУ ім. В. Гетьмана»
29.05.2017 14:29
 
 
 
ОСНОВНІ ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕГРОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Ніколаєва Вікторія Василівна, старший викладач кафедри маркетингу, Криворізький економічний інститут ДВНЗ «КНЕУ ім. В. Гетьмана»; Бруханська Анастасія Вікторівна, студентка, Криворізький економічний інститут ДВНЗ «КНЕУ ім. В. Гетьмана»
25.05.2017 11:53
 
 
ОСОБЛИВОСТІ ПРОСУВАННЯ ГОТЕЛЬНОГО ПРОДУКТУ В МЕРЕЖІ ІНТЕРЕНЕТ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Оліярник Ірина Орестівна, студентка, Львівський національний університет імені Івана Франка
25.05.2017 18:02
 
 
РОЛЬ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ДЕРЖАВИ ТА МЕХАНІЗМИ ЇЇ РЕАЛІЗАЦІЇ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Стоволос Надія Борисівна, кандидат економічних наук, Сумський національний аграрний університет
29.05.2017 11:34
 
Відображено [1-7] з 7 Сторінки: 1 



© 2010-2025 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.227 сек. / Mysql: 1687 (0.181 сек.)