:: ECONOMY :: Конференції 2017 :: Модернізація національної економіки країни: шляхи виходу із кризи (26.05.2017) :: ECONOMY :: Конференції 2017 :: Модернізація національної економіки країни: шляхи виходу із кризи (26.05.2017)
:: ECONOMY :: Конференції 2017 :: Модернізація національної економіки країни: шляхи виходу із кризи (26.05.2017)
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-7] з 7 Сторінки: 1 
 
ОСОБЛИВОСТІ ТОВАРНО-АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Гнус Олена Ярославівна, студентка, Львівський національний університет імені Івана Франка
29.05.2017 11:59
 
 
ЕКОЛОГІЧНИЙ ТУРИЗМ: СУТНІСТЬ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В УКРАЇНІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Дулин Ігор Степанович, кандидат економічних наук, Національний університет “Львівська політехніка”; Макар Оксана Павлівна, кандидат економічних наук, Національний університет “Львівська політехніка”; Ільницька Галина Ярославівна, кандидат економічних наук, Національний університет “Львівська політехніка”
29.05.2017 14:55
 
 
КОРПОРАТИВНЕ НАВЧАННЯ ЯК ЕЛЕМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Лема Галина Володимирівна, кандидат економічних наук, Національний університет «Львівська політехніка»; Олексів Ігор Богданович, доктор економічних наук, Національний університет «Львівська політехніка»
29.05.2017 14:09
 
 
УПРАВЛІННЯ ПРОДАЖЕМ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Ніколаєва Вікторія Василівна, старший викладач кафедри маркетингу, Криворізький економічний інститут ДВНЗ «КНЕУ ім. В. Гетьмана»; Баштова Ольга Андріївна, студентка, Криворізький економічний інститут ДВНЗ «КНЕУ ім. В. Гетьмана»
29.05.2017 14:29
 
 
 
ОСНОВНІ ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕГРОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Ніколаєва Вікторія Василівна, старший викладач кафедри маркетингу, Криворізький економічний інститут ДВНЗ «КНЕУ ім. В. Гетьмана»; Бруханська Анастасія Вікторівна, студентка, Криворізький економічний інститут ДВНЗ «КНЕУ ім. В. Гетьмана»
25.05.2017 11:53
 
 
ОСОБЛИВОСТІ ПРОСУВАННЯ ГОТЕЛЬНОГО ПРОДУКТУ В МЕРЕЖІ ІНТЕРЕНЕТ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Оліярник Ірина Орестівна, студентка, Львівський національний університет імені Івана Франка
25.05.2017 18:02
 
 
РОЛЬ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ДЕРЖАВИ ТА МЕХАНІЗМИ ЇЇ РЕАЛІЗАЦІЇ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Стоволос Надія Борисівна, кандидат економічних наук, Сумський національний аграрний університет
29.05.2017 11:34
 
Відображено [1-7] з 7 Сторінки: 1 



© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.336 сек. / Mysql: 1569 (0.266 сек.)