|
|
|
Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;
Відображено [1-20] з 37 |
Сторінки:
1 2
|
|
|
МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ ТОВАРУ НА ПРИКЛАДІ ТМ «ROSHEN»
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Асаулюк Денис Євгенiйович, здобувач освітнього ступеня «бакалавр» спеціальності «Економіка підприємства», Вінницький торговельно-економічний інститут, Київський національний торговельно-економічний університет, м. Вінниця, Україна; Поліщук Ірина Ігорівна, кандидат економічних наук, доцент, кафедра маркетингу та реклами, Вінницький торговельно-економічний інститут, Київський національний торговельно-економічний університет, м. Вінниця, Україна
|
29.11.2016 18:08 |
|
|
ІНВЕСТИЦІЙНА ПРИВАБЛИВІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Волкова Милиця В’ячеславівна, кандидат економічних наук, доцент Харківського національного університету міського господарства імені О.М. Бекетова
|
14.12.2016 13:25 |
|
|
КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА ЯК ОСНОВА ІМІДЖУ СУЧАСНИХ КОМПАНІЙ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Круглов Віталій Вікторович, кандидат наук з державного управління, дoцент, Харківський тoргoвeльнo-eкoнoмiчний інститут Київського національного торговельно-економічного університету; Кадук Юлія Сергіївна, Харківський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
|
16.12.2016 15:27 |
|
|
УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ В ПІДПРИЄМНИЦЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Круглов Віталій Вікторович, кандидат наук з державного управління, дoцент, Харківський тoргoвeльнo-eкoнoмiчний інститут Київського національного торговельно-економічного університету; Кобиф Тетяна Георгіївна, Харківський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
|
16.12.2016 17:30 |
|
|
КОМУНІКАЦІЙНИЙ ПРОЦЕС В УПРАВЛІННІ ТУРИСТИЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Круглов Віталій Вікторович, кандидат наук з державного управління, дoцент, Харківський тoргoвeльнo-eкoнoмiчний інститут Київського національного торговельно-економічного університету; Озерова Наталя Юріївна, Харківський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
|
15.12.2016 21:03 |
|
|
ІНТЕРНЕТ ЯК ЗАСІБ МАСОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Круглов Віталій Вікторович, кандидат наук з державного управління, дoцент, Харківський тoргoвeльнo-eкoнoмiчний інститут Київського національного торговельно-економічного університету; Пасинок Аліна Юріївна, Харківський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
|
15.12.2016 19:58 |
|
|
КОНФЛІКТ ЯК ПРОБЛЕМА В УПРАВЛІННІ ПЕРСОНАЛОМ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Круглов Віталій Вікторович, кандидат наук з державного управління, дoцент, Харківський тoргoвeльнo-eкoнoмiчний інститут Київського національного торговельно-економічного університету; Полозенко Євгеній Сергійович, Харківський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
|
15.12.2016 18:22 |
|
|
ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Левченко Денис Маріанович, студент факультету Менеджменту Харківського національного університету міського господарства імені О.М. Бекетова
|
17.12.2016 16:55 |
|
Відображено [1-20] з 37 |
Сторінки:
1 2
|
|
|
|