:: ECONOMY :: Конференції 2016 :: Перспективи реформування національної економіки :: ECONOMY :: Конференції 2016 :: Перспективи реформування національної економіки
:: ECONOMY :: Конференції 2016 :: Перспективи реформування національної економіки
 
UA  PL  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 40

Термін подання матеріалів

24 квітня 2025

До початку конференції залишилось днів 27



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-5] з 5 Сторінки: 1 
 
НАПРЯМКИ РЕФОРМУВАННЯ МЕНЕДЖМЕНТУ В СУЧАСНІЙ УКРАЇНІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Балашук Неля Миколаївна, студентка, Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут ім. І. Сікорського", менеджмент організацій та адміністрування
29.09.2016 12:07
 
 
КОЛАБОРАЦІЯ ЯК СКЛАДОВА СУЧАСНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СИСТЕМИ ВИРОБНИЧИХ ПІДПРИЄМСТВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Запарована Поліна Сергіївна, магістр, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського»
03.10.2016 11:28
 
 
ПРОБЛЕМИ В УПРАВЛІННІ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ САНАТОРНО-КУРОРТНИХ ПІДПРИЄМСТВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Косик Ірина Юріївна, студентка Національного університету «Львівська політехніка»
04.10.2016 11:07
 
 
 
ГРУЗИНСЬКИЙ ДОСВІД ОРГАНІЗАЦІЇ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ РЕКЛАМНИХ РИНКІВ: ПЕРСПЕКТИВИ ЗАСТОСУВАННЯ В УКРАЇНІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Леськів Олег Анатолійович, аспірант кафедри менеджменту, Львівський національний університет ім. І. Франка, м. Львів, Україна
03.10.2016 13:06
 
 
ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВИХ ІННОВАЦІЙ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Сулима Надія Миколаївна, студентка, Чернівецький торговельно-економічний інститут Київського національно торговельного економічного університету, м. Чернівці; Чаплінський Юрій Богданович, кандидат економічних наук, доцент, Чернівецький торговельно-економічний інститут Київського національно торговельного економічного університету, м. Чернівці
03.10.2016 13:54
 
Відображено [1-5] з 5 Сторінки: 1 



© 2010-2025 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.531 сек. / Mysql: 1687 (0.463 сек.)