|
|
|
Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;
Відображено [1-5] з 5 |
Сторінки:
1
|
|
|
НАПРЯМКИ РЕФОРМУВАННЯ МЕНЕДЖМЕНТУ В СУЧАСНІЙ УКРАЇНІ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Балашук Неля Миколаївна, студентка, Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут ім. І. Сікорського", менеджмент організацій та адміністрування
|
29.09.2016 12:07 |
|
|
ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВИХ ІННОВАЦІЙ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Сулима Надія Миколаївна, студентка, Чернівецький торговельно-економічний інститут Київського національно торговельного економічного університету, м. Чернівці; Чаплінський Юрій Богданович, кандидат економічних наук, доцент, Чернівецький торговельно-економічний інститут Київського національно торговельного економічного університету, м. Чернівці
|
03.10.2016 13:54 |
|
Відображено [1-5] з 5 |
Сторінки:
1
|
|
|
|