:: ECONOMY :: Конференції 2016 :: Перспективи реформування національної економіки :: ECONOMY :: Конференції 2016 :: Перспективи реформування національної економіки
:: ECONOMY :: Конференції 2016 :: Перспективи реформування національної економіки
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-5] з 5 Сторінки: 1 
 
НАПРЯМКИ РЕФОРМУВАННЯ МЕНЕДЖМЕНТУ В СУЧАСНІЙ УКРАЇНІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Балашук Неля Миколаївна, студентка, Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут ім. І. Сікорського", менеджмент організацій та адміністрування
29.09.2016 12:07
 
 
КОЛАБОРАЦІЯ ЯК СКЛАДОВА СУЧАСНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СИСТЕМИ ВИРОБНИЧИХ ПІДПРИЄМСТВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Запарована Поліна Сергіївна, магістр, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського»
03.10.2016 11:28
 
 
ПРОБЛЕМИ В УПРАВЛІННІ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ САНАТОРНО-КУРОРТНИХ ПІДПРИЄМСТВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Косик Ірина Юріївна, студентка Національного університету «Львівська політехніка»
04.10.2016 11:07
 
 
 
ГРУЗИНСЬКИЙ ДОСВІД ОРГАНІЗАЦІЇ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ РЕКЛАМНИХ РИНКІВ: ПЕРСПЕКТИВИ ЗАСТОСУВАННЯ В УКРАЇНІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Леськів Олег Анатолійович, аспірант кафедри менеджменту, Львівський національний університет ім. І. Франка, м. Львів, Україна
03.10.2016 13:06
 
 
ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВИХ ІННОВАЦІЙ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Сулима Надія Миколаївна, студентка, Чернівецький торговельно-економічний інститут Київського національно торговельного економічного університету, м. Чернівці; Чаплінський Юрій Богданович, кандидат економічних наук, доцент, Чернівецький торговельно-економічний інститут Київського національно торговельного економічного університету, м. Чернівці
03.10.2016 13:54
 
Відображено [1-5] з 5 Сторінки: 1 



© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.669 сек. / Mysql: 1598 (0.563 сек.)