:: ECONOMY :: Конференції 2016 :: Економічний розвиток країни в умовах євроінтеграції :: ECONOMY :: Конференції 2016 :: Економічний розвиток країни в умовах євроінтеграції
:: ECONOMY :: Конференції 2016 :: Економічний розвиток країни в умовах євроінтеграції
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-9] з 9 Сторінки: 1 
 
МЕХАНІЗМ ПІДВИЩЕННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ПРАЦІВНИКІВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Агавердієв Руслан Сергійович, студент Харківського навчально-наукового інституту ДВНЗ «Університет банківської справи»; Ізюмцева Наталія Володимирівна, кандидат економічних наук, ДВНЗ «Університет банківської справи»
01.07.2016 12:29
 
 
УПРАВЛІННЯ МІЖНАРОДНОЮ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ ТОВ «СПЕЦЕЛЕВАТОРМЛИНМАШ»
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Бойченко О.В., студент 4 курсу факультету міжнародних економічних відносин, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, Харків, Україна
06.06.2016 12:38
 
 
РОЗВИТОК СУЧАСНИХ ТЕОРІЙ В МЕНЕДЖМЕНТІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Картамишева Олена Олександрівна, Харківський навчально-науковий інститут, ДВНЗ Університет банківської справи
30.06.2016 10:12
 
 
ФУНКЦІЇ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Мороз Н.В., студентка Сумського державного університету
15.06.2016 15:44
 
 
ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПП «АВ-ТЕЛ»
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Ніколаєва Вікторія Василівна, старший викладач кафедри маркетингу, Криворізький економічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»; Баштова Ольга Андріївна, студентка напряму підготовки «Маркетинг», Криворізький економічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»
14.06.2016 14:33
 
 
 
ОСОБЛИВОСТІ ПЛАНУВАННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Ніколаєва Вікторія Василівна, старший викладач кафедри маркетингу, Криворізький економічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»; Шулакова Катерина Олександрівна, студентка напряму підготовки «Маркетинг», Криворізький економічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»
14.06.2016 14:05
 
 
СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ НА ПІДПРИЄМСТВІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Сокоренко Марина Миколаївна, Сумський державний університет
14.06.2016 14:54
 
 
ІНТЕРНЕТ-КОМУНІКАЦІЇ ЯК РІЗНОВИД МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Тарасенко Наталія Іванівна, викладач, Одеський національний економічний університет
01.07.2016 17:38
 
 
МОТИВАЦІЯ І МЕХАНІЗМИ СТИМУЛЮВАННЯ ПЕРСОНАЛУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Шатравенко Карина Юріївна, Сумський державний університет
15.06.2016 15:40
 
Відображено [1-9] з 9 Сторінки: 1 



© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.483 сек. / Mysql: 1569 (0.381 сек.)