|
|
|
Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;
Відображено [1-9] з 9 |
Сторінки:
1
|
|
|
МЕХАНІЗМ ПІДВИЩЕННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ПРАЦІВНИКІВ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Агавердієв Руслан Сергійович, студент Харківського навчально-наукового інституту ДВНЗ «Університет банківської справи»; Ізюмцева Наталія Володимирівна, кандидат економічних наук, ДВНЗ «Університет банківської справи»
|
01.07.2016 12:29 |
|
|
РОЗВИТОК СУЧАСНИХ ТЕОРІЙ В МЕНЕДЖМЕНТІ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Картамишева Олена Олександрівна, Харківський навчально-науковий інститут, ДВНЗ Університет банківської справи
|
30.06.2016 10:12 |
|
|
ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПП «АВ-ТЕЛ»
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Ніколаєва Вікторія Василівна, старший викладач кафедри маркетингу, Криворізький економічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»; Баштова Ольга Андріївна, студентка напряму підготовки «Маркетинг», Криворізький економічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»
|
14.06.2016 14:33 |
|
|
ОСОБЛИВОСТІ ПЛАНУВАННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Ніколаєва Вікторія Василівна, старший викладач кафедри маркетингу, Криворізький економічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»; Шулакова Катерина Олександрівна, студентка напряму підготовки «Маркетинг», Криворізький економічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»
|
14.06.2016 14:05 |
|
Відображено [1-9] з 9 |
Сторінки:
1
|
|
|
|