|
|
|
Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;
Відображено [1-12] з 12 |
Сторінки:
1
|
|
|
ВЗАЄМОЗАЛЕЖНІСТЬ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ З ЕКОНОМІЧНОЮ БЕЗПЕКОЮ ПІДПРИЄМСТВА
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Афанасьєв Є.В., доктор економічних наук, професор, Державний вищий навчальний заклад «Криворізький національний університет» Криворізький економічний інститут; Скубіліна А.В., магістр, Державний вищий навчальний заклад «Криворізький національний університет» Криворізький економічний інститут
|
03.06.2015 12:35 |
|
|
УПАКОВКА ЯК МАРКЕТИНГОВИЙ ЗАСІБ ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ ПІДПРИЄМСТВА
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Лошенюк Ірина Романівна, кандидат технічних наук, доцент, Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ; Недільська Оксана Ігорівна, студентка, Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ
|
03.06.2015 13:39 |
|
|
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Лошенюк Ірина Романівна, кандидат технічних наук, доцент, Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ; Чепіль Людмила Юріївна, студентка, Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ
|
03.06.2015 13:51 |
|
|
МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА У СФЕРІ ПОСЛУГ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Лошенюк Ірина Романівна, кандидат технічних наук, доцент, Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ; Морозюк С.В., студентка, Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ
|
03.06.2015 14:06 |
|
|
МІСЦЕ БРЕНДИНГУ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Лошенюк Ірина Романівна, кандидат технічних наук, доцент, Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ; Ярмолюк Ярослава Сергіївна, студентка, Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ
|
02.06.2015 23:59 |
|
|
УПРАВЛІННЯ ЗАКУПІВЕЛЬНИМИ ПРОЦЕСАМИ НА ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Ніколаєва Вікторія Василівна, старший викладач кафедри маркетингу Криворізького економічного інституту ДВНЗ «Криворізький Національний Університет»; Гаркавець Анастасія, студентка Криворізького економічного інституту ДВНЗ «Криворізький Національний Університет»
|
29.05.2015 13:25 |
|
|
ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ КОМУНІКАЦІЯМИ ПОСЕРЕДНИЦЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Ніколаєва Вікторія Василівна, старший викладач кафедри маркетингу Криворізького економічного інституту ДВНЗ «Криворізький Національний Університет»; Дробот Денис, студент Криворізького економічного інституту ДВНЗ «Криворізький Національний Університет»
|
29.05.2015 13:19 |
|
Відображено [1-12] з 12 |
Сторінки:
1
|
|
|
|